Ni måste bara se det här!

Moa gillar 2011-05-28 16:01:38
Den här tjejen heter Dejana och jag följer hennes sminkblogg som hon driver med sin kompis.
Hon la upp dessa videosar där hon berättar om sin ätstörning som hon hade för några år sedan. Bara att våga lägga upp det är så starkt.
Men ni måste bara titta - på båda delarna! Man blir så grymt berörd, även fast jag själv inte lider av någon ätstörning.
Man blir så peppad och inser hur mycket man egentligen nojar över sin kropp helt i onödan.
Det här må vara en av de bästa videosarna jag har sett. Så ägna er ca 20 minuter för att titta på dem.
Ni kommer inte ångra er!

Kommentarer
Postat av: frida

den fick en verkligen att tänka till...vad heter hennes blogg?

2011-05-28 @ 19:48:28
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

eh, okej ja vet inte riktigt vad jag ska säga... min uppfattning om mat har fortfarande inte ändrats efter jag har sett videon.. visst håller jag med henne men jag är fortfarande lika fixerad vid vad jag äter eller inte äter och hur mycket jag väger. jag har inte ätstörningar, men de känns som att de är på väg... och ändå kan jag inte stoppa de....

men de är fortarande en tankeställare... hahah åh

iaf, hon har en poäng,jag håller med men kan inte ta till de.

2011-05-29 @ 13:31:05
Postat av: Malin Forsberg

Fan vad bra! Jag tror inte att man kan förstå alls hur illa det är med ätstörningar...

2011-05-29 @ 15:12:15
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0