Saker du inte visste om mig!

Om Moa 2011-07-13 18:21:00
• För att peppa eller för att bli glad lyssnar jag på bra musik.
• Den bästa serien jag vet är One Tree Hill.
• Jag tycker om att umgås med pojkar, kommer bra överrens med dem!
• Jag har nog mer kläder än vad jag tror att jag har.
• Jag är väldigt duktig på att hitta kläder på rea.
• Ballerina kladdkaka är det godaste kakorna någonsinn.
• Jag shoppar mycket, men lyckas ändå ha mycket pengar kvar. (Vet inte ens själv hur jag lyckas med det)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe skriv nånting jag inte redan vet ;)))

2011-07-14 @ 01:33:25
Postat av: Malin Forsberg

Haha fuskigt! Jag shoppar jättemycket men har aldrig pengar kvar ;)

2011-07-14 @ 15:44:17
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0