Bokfilmtips

Vardags 2011-02-08 16:13:00
Har du favorit böcker eller filmer du vill dela med dig av, kanske har du läst eller tittat på en film nyligen som du vill dela med dig av?

Då är DEN HÄR sidan något för dig. Här kan du hitta bra filmer och bra böcker. Som andra har läst och tipsat om. Du kan även tipsa om bra filmer och böcker som du själv har sett/läst. Det är recensioner på både böcker och filmer som du kan läsa och hitta en ny favorit.

Jag själv älskar ju att titta på film och kan därför ta hjälp av den här sidan om jag vill hitta någon ny film att se. Jag brukar vara väldigt dålig på att hitta nya filmer, men här har jag hittat sidan för mig! Så om du också tycker om att titta på film, eller läsa en skön bok, så borde du nog titta in på den här sidan.

Så kika in på boktips.se och läs mer, tryck på bilden för att komma till sidan!

Kommentarer
Postat av: moaa

Sv: Den kommer från Herbalife, min syster har haft typ egen företagare och sålt såna produkter men jag tror att det finns att beställe från internet. Sök på det, det är hälso grejer! :)

2011-02-08 @ 21:49:08
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: viktoria - VINN ROSA PIERCINGSMYCKE!

jaa visst är de skönt :) jag gillar också halsdukar :D

2011-02-08 @ 22:00:41
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0