Stan nu!

Bilder på mig 2010-03-01 13:22:52
Tjena! Hittils har mitt lov varit riktigt lyckat. Jag har sovit hos Johanna och hon hos mig. Och Ewelina har sovit hos mig. Så mycket sova över! Sen har jag bara chillat, varit på gården, sett på film och haft det allmänt trevligt.

Idag så ska jag och Ewelina fara på stan. Ska titta när bussen går strax. Hon ska titta på en present till sin mamma. Jag har tänkt att inte köpa någonting, men jag tror inte att jag kommer lyckas med det. Men vi får väl se!

Här är mina planer för sportlovet!
Måndag: Jag och Ewelina ska på stan, träning på kvällen.
Tisdag: Jag och Johanna ska till måttsund och åka slalom.
Onsdag: Kåbdalis med Johanna!
Torsdag: Storheden med Johanna.
Fredag: Ska se alice i underlandet i 3D med mamma, syster och hennes pojkvän!
Lördag: Har inga planer ännu!
Söndag: Match i Umeå.

Har planer varje dag nästan, så kommer då iallafall ine att ha tråkigt! Men nu måste jag stänga av för att jag ska hinna med bussen. Hadet! ♥


Kommentarer
Postat av: malin

Sv: åh, tack vad snällt :)

haha, fast jag vet inte riktigt hur jag vill ha de än...

men jag kan kolla in massa bloggar och så kan jag säga till sen om jag har några idéer? ;)

2010-03-01 @ 15:48:05
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: ewelina

jag saknar min vän...

2010-03-02 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0