Kördagen!

Vardags 2010-03-17 07:59:08
Jag hann inte uppdatera något mer igår, för när jag kom hem från min syster ägnade jag min tid till att plugga fysik. Har prov på torsdag och jag känner mig säker på det. Jag kan det man ska kunna! Sen blev det att spendera resten av kvällen vid tv:n. Det var både desperate housewives och cougar town. Det gillar man!

Idag så är jag ledig från skolan. Vi har nämligen kördag med skolkören. Så alla körer från olika skolor kommer till kulturenshus och uppträder ikväll klockan sju! Så vi ska öva hela dagen idag. Kommer att bli superkul! Jag ska sjunga solo på två låtar, awesome. Om du bor i Luleå så tycker jag att du ska komma. Det är gratis inträde också! Kommer mest troligt att få in ett litet inlägg vid middags tid.

Men nu måste jag kila, annars kommer jag att missa bussen till stan.

dålig bild från kördagen förra året!

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Tack :)

2010-03-17 @ 13:38:26
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Gud vad coolt, jag vet inte vem du är, men jag var också på kördagen! :) Vilken låt sjöng du solo på?

2010-03-21 @ 14:43:17
URL: http://nennez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0