Hemma.

Vardags 2010-03-17 18:05:07
HEJSAN!
Är hemma efter en extremt lång dag med sång! Vi har stått väldigt länge så har fått väldigt ont i ryggen. Men sånt är livet. Det har varit väldigt kul i alla fall. Uppträdandet kommer nog att gå jättebra. Ska fara iväg klockan tjugo i sju och måste hinna välja kläder också. Det verkar vara omöjligt för jag hittar ingenting att ha på mig! Får väl gå dit naken då.. Haha, skämt å sido.

Förresten, köpte denna mascara på stan idag! Ska se om den är bra. Nå måste jag ta itu med mitt klädproblem. Kramar på er! (:


Kommentarer
Postat av: julia

du kanske hunnit testa redan men det är riktigt bra faktiskt!

2010-03-18 @ 19:58:09
URL: http://juliaahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0