Filmkväll på gården.

Vardags 2010-03-04 20:39:57
Sitter hemma hos mamma nu och väntar på att Ewelina ska ringa mig. Vi ska gå till gården, det är filmkväll ikväll! Vet inte vilka filmer det blir. Men man får dricka och popcorn också har de öppet till ett! Kommer säkert att bli en grym kväll! Efter det så ska Ewelina sova hos mig, mysigt värre.

Har varit och åkt slalom två dagar i rad nu. Först i Måttsund och sedan i Kåbdalis. Det har verkligen varit kul! Jag och Johanna åkte mycket i skogen, vilket ledde till att vi ramlade mycket. Men det var bara roligt! Sen hoppade vi också, vi har blivit rätt bra på det faktiskt. Så snart för vi väll börja med tricks, hur nu det kommer att gå!

Men nu måste jag kila, annars missar jag filmen! Kramar.

Kommentarer
Postat av: ewelina

hihi., vad snygga tärnor vi är! :D

sv: vad kul att du också uppdaterar. du borde följa med mig på afropower eller börja träna på inpuls, eller pröva på om man får det iaf! :D

pusspuss ^^

2010-03-05 @ 16:45:47
URL: http://eweo.blogg.se/
Postat av: amandas

vad blev det för filmer? :D

2010-03-07 @ 18:35:30
URL: http://amandasellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0