Drar till gården nu!

Bilder på mig 2010-03-09 18:42:37

Hej!
Jag hade verkligen en kort skoldag idag. Vi slutade redan klockan elva! Så jag for till Ebba och spenderade resten av dagen där. Vi var ute och filmade hehe. Kommer nog en film imorgon, måste redigera alla filmer och sätta ihop dem till en. Men först måste jag ladda ner något filmredigerings program som inte är för avancerat. Windows movie maker fungerar nämligen inte med mobil filmer.. Men ska ta och ordna det. Sen bakade vi chokladbollar och chillade.

Ikväll blir det att fara till gården med Johanna och Ebba. Blir säkert trevligt. Sen blir det desperate housewives!

jag fick choklad på näsan när vi bakade, haha!

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

helllo, kan du göra en design? :)

2010-03-10 @ 16:24:08
URL: http://sarapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0