Toppen och botten!

Moa gillar 2010-04-24 14:00:59
Toppen!

- Mittbena.
Jag har gått och förälskat mig i att ha mitten bena. Tycker att det är riktigt snyggt. Ansiktet blir som mer inramat och det tycker jag är fint. Om man bara vill göra något nytt med sitt hår så kan man bara göra mittbena!

- Ringar.
En outfit får alltid lite mer attityd om man har ringar på sig. Jag tycker att stora ringar är finast.  Man kan fixa guld och silver, stora och små. Har fått upp en stor passion för ringar, mmmm!



- Converse.
Jag använder alltid mina röda converse. Jag tycker att dom är de skönaste skorna som jag har. Och även snygga! I sommar blir det att köpa ett till par, vet inte vilken färg ännu. Håller på att klura ut det. Gula eller vita!

Botten!

- Strumpbyxor som går sönder.
Jag hatar när strumpbyxor som man nyligen har köpt får revor eller hål och går sönder. Ni vet mina prickiga, de har redan fått en massa revor.. Tråkigt! Jag och mamma tycker att det hade varit en riktigt affärs idé att uppfinna strumpbyxor som inte går sönder!



- Urladdad kamera.
Jag tycker det är extrem jobbigt om jag t.ex ska ta en dagens outfit bild också är kameran urladdad. Då blir allt så mycket jobbigare. Man måste börja ladda den innan man kan ta bilden. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0