R.I.P W995.

Vardags 2010-04-06 13:18:01
Goddagens!
Har inga planer för dagen ännu. Jag funderar på att gå på stan. Måste nämligen köpa en ny foundation, hårspray och tabletter mot hår, hud och naglar. Men mina pengar vill inte riktigt vara med. Tyvärr. Jag måste egentligen spara pengar. Eller, jag tvingar mig själv att spara. (Vill ha mycket pengar när vi far till Turkiet!) Det är dock ett tag kvar, men i alla fall.

En till tråkig sak är att min mobil inte gick att laga. Min röda w995 som jag fick i augusti förra året har gått sönder. Pappa skulle lämna in den på lagning idag. Men den gick inte att laga eftersom att den var vattenskadad och helt död.. Tragiskt.

Men nu ska vi inte deppa! Jag känner mig faktiskt på riktigt bra humör idag. Nä, men nu ska jag städa lite i mitt rum, så jag uppdaterar senare. Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Zorro

puss

2010-04-07 @ 07:08:14
URL: http://www.google.se
Postat av: Zorro

puss

2010-04-07 @ 07:08:44
Postat av: ebba

du ser ut att chilla ;)

2010-04-09 @ 23:38:48
URL: http://ebbja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0