Filmtips!

Filmer 2009-09-12 23:27:46
Godkväll! Vad har ni haft för er ikväll?
Själv har jag umgåtts med massor med vänner. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan alla mina vänner! Vi har varit ute. Det har verkligen blivit kallt! Kommer sånna här ångmoln när man andas. Usch! Jag vill ha sommarvärme.

Här är en recension på filmen jag och johanna såg igår!

Megan Valentine var hela USA:s älskling. Men hennes senaste film floppade totalt och hennes skurkaktige revisor lämnade henne utan ett öre på banken. Förvirrad och desperat ser hon ingen annan utväg än att gå med i armén. Nu väntar en tid utan särbehandling, stuntmän och omtagningar, men med hjälp av de andra rekryterna finner hon den motivation som behövs för att visa sin fulla potential och klara sig igenom den grundläggande träningen med stil!



Själv tyckte jag att den var helt bra. Och väldigt rolig. En annorlunda film om man jämnför med andra chick flicks. Och det är ju bra! Den får 4/5 stjärnor!





Kommentarer
Postat av: julia

gör du bloggsesigner? :)

2009-09-13 @ 00:03:25
URL: http://jjuliae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0