Små krasslig.

Bilder på mig 2009-09-10 18:53:52
Godkväll! Hur har ni haft det idag? ♥

Själv har jag haft det bra. Har varit på skolan, hos sjukgymnasten och lagat mat. Men är fortfarande snuvig och har hostat mycket idag. Och nu känner jag mid lite hängig. Hoppas bara inte jag får feber. Det var egentligen träning nu, men jag gick inte för jag kände mig så trött.

Jag har hyrt två filmer som jag ska se ikväll. Australia och Private valentine!

Men nu ska jag träna på spanska och engelska glosorna, hugs :]


inte tagen idag.

Kommentarer
Postat av: emma

Åh, Australia är underbar! :)

2009-09-10 @ 20:23:50
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: fijah:)

Hejj Moa, grattis! Du kom med i min vecaksn blogg!<3

2009-09-10 @ 20:45:21
URL: http://feliciasoder.blogg.se/
Postat av: Emma

åh en sån mobil vill jag ha!! :D

fan va aviss jag är P;P

2009-09-11 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0