Träning!

Moa gillar 2009-09-13 17:36:18
Ewelina gick precis hem. Vi har varit duktiga och pluggat spanska glosor. Så nu kan jag dom! Känns super skönt att ha det bort gjort. Vi har också tittat runt på ikeas hemsida. För jag ska köpa lite nya hyllor och sånt till mitt rum. Hittade lite smått och gott. Som det blir att vi ska köpa nästan gång vi åker dit.

Har snart basket träning. Har inte tränat på ett tag igen, för har varit ganska förkyld. Men nu är det bättre! Så det ska bli härligt att träna igen.

Jag har också fått in en spegel i mitt rum. Woho! Änltigen, så slipper jag gå till ett annat rum för att spegla mig.

Jag tog med mormors kamera från mamma. Också skulle jag fota nu, och såklart glömde jag då minneskortet hos mamma! Åh, vad jag bliiir suuurrr.

Men nu ska jag byta om, hadet!


här är min spegel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0