Onsdag.

Vänner 2009-09-02 17:50:49
Skolan var helt okej idag. Vi hade hål i två timmar. Så jag och Ebba gick ut med hennes hund Maja och for och köpte tuggummi och godis. Det bästa på dagen var nog när Alen dansade för hela klassen på so:n hahahah! Har filmat, så snart får ni se!

Efter skolan var jag med Ewe igen, hoho! Vi satt vi datan och lyssnade på musik. Hon har just farit hem. Nu sitter jag och kollar runt på facebook. Ska snart äta middag.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Får väl se vad det blir.

Att ta skolfoto gick bra. Men vi tog inte något enskillt foto. Hoppas att jag blev bra!

Nu tycker jag att ni ska skicka eran spotify lista till mig. Här har ni min: http://open.spotify.com/user/moath/playlist/0yWTCkr2UQHvDBpD0f1ksb

pussar!


ebba och sara. röda ögon vet :(


oscar.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Fin blogg!!



Allt bra? :)

2009-09-02 @ 18:19:20
URL: http://elsal.blogg.se/
Postat av: ebba

usch ser helt störd ut ju :ooo

2009-09-02 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0