Långt inlägg!

Bilder på mig 2009-09-17 21:38:16
Hemskt dålig uppdatering idag, förlåt! Men jag har inte haft tid att sitta vid datan. Har umgåtts istället. Vilket jag tycker är mycket roligare! På hk:n idag så fick vi göra lax i ugn och pressad potatis. Det var verkligen jättegott! Efter skolan var jag med Ewelina. Vi tittade på tv, sen cyklade vi till min kusin som köpte lite från mmina jultidningar (!). Sen for vi till frasses och åt middag. Onyttigt men super smarrigt! Efter det for vi hem till mig och spelade guitar hero. Sen for vi ut och var med lite folk. Nu är jag hemma hos mormor. Ska sova här inatt, för pappa skulle bort. Och jag har ju sovmorgon till halv elva imorgon, såååå skönt!

På skolan imorgon så ska vi ha skoljoggen typ. Tycker inte att det är så speciellt. Ganska kul faktiskt. Tycker om att röra på mig! Klockan 18.30 ska jag och Ewelina på bio. Vi ska se "Prinsessa". Jag tycker den verkar helt bra! Vi får se vad jag tycker sen. Efter bion ska vi sova hos någon. Kommer att bli en mysig kväll!

Det här blev verkligen ett långt inlägg! Tyvärr kan jag inte ladda upp bilderna som jag tog med mobilen idag. Får ta och göra det imorgon i stället.

Det här blir sista inlägget för idag, så uppdaterar jag mer imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag och sovgott! ♥

Förresten, så älskar jag min mobil som jag fick i födelsedags present. En w995 med 8,1 mega pixel!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE WESTMAN

Detsamma sötnos :)

2009-09-18 @ 08:23:18
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: Sofiesfoto - FOTOBLOGG ♥

svar: jag tog bort padding och margin på menyn i stilmallen och sen laddade jag upp bilder med samma bakgrundsfärg som bloggen :) det är lite svårt att förklara och om du inte förstår kan du alltid kika in hos ddb :)

2009-09-18 @ 11:30:07
URL: http://sofiesfoto.webblogg.se/
Postat av: Tina

sv hihi tack ;P

väldigt fin header du har!! :)

2009-09-18 @ 13:56:36
URL: http://tinaheterjag.blogg.se/
Postat av: HOWIECOOL!

Du är så söt! :]

2009-09-18 @ 15:26:02
URL: http://howiehamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0