kulturnatten!

Vardags 2009-09-06 12:50:11
Hann aldrig uppdatera igår. Jag och Ewelina kom hem vid tio och sen satt vi och fixade Ewes blogg, den är inte klar än men ja. Det var i alla fall skit kul på kulturnatten igår. Jag gick med Ewe, Fred och Hektor. Vi gick runt i stan och tittade på lite olika uppträdanden. Vi såg när exciled dansade, Ewe var med då! Sen kollade vi på min syster som sjöng och sen på Fredriks - min halv bror- band! Sen åt jag, Ewelina och min familj på waldrof, mumms. Jag tog kyckling med cashewnötter.Sen när jag och Ewelina skulle hem så tog vi bussen. Och då kom det en full gubbe och satte sig bredvid oss på bussen. Han luktade jätteäckligt och började prata med oss. Och vi blev ju typ helt rädd, för han var svin läskig! Men det ordnade sig till slut haha.

Nu ska jag cykla till Ewelina och sen sak vi till svartöstan igen! Kramar.



Fredriks band - doorway to your funeral.



Kommentarer
Postat av: emelie

fin :)

2009-09-07 @ 21:24:55
URL: http://almostlikeafairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0