Hos mormor.

Bilder på mig 2009-09-09 18:29:04
Ojojoj! Jag har inte bloggat på hela dagen. Det här är inte bra! Fy moa. I alla fall idag så har jag varit med Ewelina och vi for till svartöstan. Där vi var med Hektor, Fred, Björn och Saga. Vi cyklade runt och sen for vi till stan. Vi gick till kulturenshus och så tittade vi på några filmer som dom visade där. Dom var ganska så bra. Sen for jag till mormor, har ätit middag här och är fortfarande här.

Ikväll ska jag börja dansa med exiled, street! Det ska bli askul. Men nu ska jag stänga av, för måste cykla hem. Kram!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Du är väldigt lik en tjej på min skola! Hihi :) Var bara tvungen att säga det =)

2009-09-09 @ 22:27:22
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0