Godmorgon på er!

Dagens outfit 2009-09-14 08:07:57
Sovit gott? Själv har jag sovit jättebra! Idag går jag skola till halv fyra. Usch vad jobbigt! Fast sista lektionen är musik, så det gör inte så mycket för mig. Ska strax börja cykla till skolan.

Igår kväll tittade jag runt på olika systemkameror. Men jag vet inte om det är bättre att ha en canon eller en nikon. Vet ni vilken som är bäst? Har ni något bra tips till en kamera? Skulle bli väldigt glad för svar!

Jag har börjat sälja jultidingar också. För vem vill inte tjäna lite extra pengar till alla julklappar som måste köpas? Jag vill i alla fall det! Så efter skolan ska jag nog gå runt och knacka dörr. Hoppas på att många vill köpa! Hittils har bara mamma och pappa köpt. Men ska fråga mormor också.

Här är en dagens outfit.
- Svart linne, jc.
- Svart långärmad, ?
- Jeans, cheap monday.




Kommentarer
Postat av: Emmelist

mysig blogg! så himla söt och rolig att läsa :)

2009-09-14 @ 15:42:52
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv. ok :D

2009-09-14 @ 15:47:55
URL: http://bloggeeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker nikon är superbra ! :D (y)

lycka till med försäljningen (:

2009-09-14 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0