Filmtips!

Filmer 2009-09-21 21:37:30
Nu har jag och Sara sett klart på filmen, den var jättebra! Sara har gått hem nu också. Eftersom att vi har ett dumt kontrakt med skolan att man måste vara hemma innan klockan nio på vardagar..

När Playboy Mansions favorittjej Shelley, blir utsparkad från stans hetaste palats, känner hon sig allt annat än bekväm i Beverly Hills djungel. Men när hon träffar de misslyckade tjejerna i studentföreningen Zeta Alpha Zeta, upptäcker hon att hon faktiskt kan göra nytta. När Shelley dessutom träffar en snygging värd att hålla fast vid, har hon plötsligt något att kämpa för och chansen till ett riktigt liv i den riktiga världen. Men nu gäller det att "förvandla" de andra tjejerna och göra Zeta till skolans mest populära förening innan universitetet slänger ut dem. En galen nyrenovering står för dörren och kommer att bjuda på många gapskratt!


inte den offeciella bilden, hittade inte den..

Denna chick-flick är väldigt underhållande. Man fick sig mycket skratt. Den är ganska lika andra chick-flicks men det gör inget tycker jag. Den är lite annorlundare. Man känner igen sig lite i den. Jag tycker verkligen att ni borde se den. Den är inte snusikg om man tänker på namnet. Har inga sånna scener alls! Den får 4,5 av 5 stjärnor av mig! En riktigt bra film det här.



Kommentarer
Postat av: Anni

Sv: yes, förutom att man inte kan ringa med den

2009-09-21 @ 21:52:06
URL: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den har jag sett! :D

2009-09-21 @ 22:27:36
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0