Läs!

Vardags 2009-09-22 16:19:36
Hejsan, nu har jag kommit hem från skolan! Slutade halv fyra, sista lektionen var musik så det gjorde inte så mycket att vi slutade sent. Valde att inte vara med någon efter skolan idag. Känns som att jag aldrig har tid för att bara slappa. Så nu tänkte jag att det skulle vara skönt att få vara ensam ett tag! Så ikväll kanske det blir att umgås.

På svenskan har vi läst en bok som heter "Hjärtans Fröjd". En riktigt kärleks roman. Helt underbar är den! Den är lite annorlunda jämnfört med andra böcker, men det är bara bra. Den rekommenderas varmt! Och är nog en av det bästa böckerna som jag har läst! Fast twilight ligger lite över den. Läs den!


(hittade ingen bra bild)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hjärtans fröjd är skitbra! <3

2009-09-22 @ 18:17:39
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0