chokladbollar.

Vänner 2009-09-04 16:59:48
Kom precis hem från ewelina. Vi bakade chokladbollar! Mummmmms. Men hon skulle och dansa så jag var tvungen att fara hem.

Gud vilket väder det här varit idag. Regnet bara öste ner. Fast nu är det soligt igen. Konstigt, höst väder antar jag. Det är höst nu, tyvärr. Det har börja bli kallt och löven är gula och faller från träden. Buhu, jag vill ha sommmar!

Idag har jag anmält mig till seglings konfirmation! Och jag hoppas att jag kommer in, för det var väldigt lite med platser. Då får man åka på ett läger som är elva dagar och segla, shoppa och umgås! Kommer nog att blir jättekul. Men om jag inte kommer inte på segling så blir det musik konfa!

Efter middagen ska jag och Ebba fara till svartöstaden och umgås med folk där ifrån. Kommer att bli kul. Jag älskar svartöstan, det är så himla mysigt där!

pusss!





Kommentarer
Postat av: saga

menar det, svartöstan är typ bäst ;)<3

2009-09-04 @ 17:06:15
Postat av: annabjörkman

jag var på seglingskonfrimation, det var sjuuukt kul! :)<3

2009-09-04 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0