2008-09-08

Bilder på mig 2009-09-08 07:48:04
Vaknade för inte så länge sedan och nu sitter jag här. Har fixat mig klart så jag har inget att göra. Steg upp lite för tidigt. Jag ska cykla och möta Ewelina och Johanna och 45 minuter. Så har god tid att sitta här. Är i alla fall väldigt nöjd med håret!

Idag har vi vanliga lektioner till klockan elva och sen vid tolv så ska vi cykla till skogsvallen och ha friidrott. Känner mig inte så peppad, men allt är inte roligt här i livet. Och våran termometer visar att det är 10 grader ute idag, woho! Rekord varmt, eller inte.

Nu ska jag borsta tänderna, pusssar!

bjuder på en bild.



Kommentarer
Postat av: ebba

snygging! ;*

2009-09-08 @ 09:44:35
URL: http://ebbatyp.blogg.se/
Postat av: eo

som sagt, det blev asfint! <3

undrar hur björn ser ut i svart hår sen då.. ;)

puss, ses ikv! :*

2009-09-08 @ 16:21:41
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0