Trött!

Vardags 2009-10-07 16:37:07
Hallå där!
Jag har precis kommit hem från stan och känner mig väldigt utmattad. Även fast vi slutade redan halv två så är jag riktigt trött. Har inte gått och lagt mig i tid den senaste veckan. Det har blivit lite sent. Men ska försöka ändra på det ikväll. Har dans halv åtta och det ska bli vääldigt kul, som alltid!

Förresten, på stan så köpte jag bara lite smått. Två nya bh:ar, rakhyvlar och raklödder till benen. Väldigt intressanta saker! När jag kom hem så hade mamma köpt ett underställ till mig. Toppen! Det behövde jag verkligen. Eftersom att det snart är dags för slalom! Tack mamma. ♥

Men nu ska jag kika runt lite på olika sidor, kramar!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE WESTMAN

Vad dansar du för någonting? :)

2009-10-07 @ 17:24:24
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: Jennie | Beadelicious

Svar; Tack så jätte mycket :)

2009-10-07 @ 18:08:09
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0