Exiled!

Vardags 2009-10-07 22:12:25
Godkväll. Tänkte ladda upp ett snabbt inlägg innan jag ska gå och sova. Dansen var rolig. Vi fick veta att på lördag ska vi dansa våran dans i pontus. I pausen när luleå basket spelar. Så det kommer ju att bli väldigt skoj! Så ni som vill se mig och resten av exiled dansa kan komma till ponutshallen klockan fyra! Fast då måste ni ju titta på bakset också.

Tittade precis klart på grace anatomy. Ännu ett till av mina favorit program. Idag var det verkligen bra! Som jag skrev tidigare idag så ska jag gå och lägga mig tidigare. Och jag känner mig faktiskt väldigt pömsig. Så nu ska jag gå och sova.
Hoppas att ni har haft en trevlig dag!

Usch vad blogg.se tjorvar nu...


Kommentarer
Postat av: emma

Sv: Eller hur :D

2009-10-08 @ 07:06:00
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: eh

Vad fan är grace anatomy!?!?

*Grey's Anatomy*

2009-10-12 @ 16:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0