2009-10-22

Vardags 2009-10-22 14:59:06
Jag ursäktar verkligen för dålig uppdatering. Men har inte haft tid att sitta vid datorn.

Kom precis hem från skolan, har varit väldigt trött idag. Halv fem ska jag äta middag hos mormor och ikväll har jag ingen aning vad som händer. Mamma fyller år på lördag och jag ska gratta henne på fredag. Har inte köpt någon present till henne. Så ska nog fara in till stan snabbt imorgon.

Nu ska jag titta vidare på bloglovin'. Puss!

Jag är ledsen för ett till bildlöst inlägg. Men kameran börjar få slut batterier och laddaren är hos pappa. Jag vill ha en systemkamera nu, nu, nu!

Kommentarer
Postat av: addo

är också från norrland :)

2009-10-22 @ 16:35:12
URL: http://justaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0