2009-10-13

Vardags 2009-10-13 17:33:15
Tjenare! Känns som att den här dagen har gått jättefort, även fast vi började tidigt och slutade sent. Nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck. Ska kanske fara och se honom på kulturenshus i november. Men Ewelina, Fred och Ludvig! Om det bara inte hade varit så dyrt... Kostar 390. Men det är ändå värt det. Man ser inte honom varje dag direkt. Så jag får se hur det blir.
Lars winnerbäck - elegi.



Efter middagen ska jag troligen vara med Johanna och vi ska nog ut och fotografera lite. Tyvärr har jag inte någon systemkamera och inte heller någon bra kamera. En med 4 megapixlar, det är ju toppen. Eller så inte. Men vi kanske får låna Johannas mammas systemkamera, jag håller tummarna!

Men nu ska jag börja plugga lite so, kramar.

Kommentarer
Postat av: amelia

2009-10-13 @ 17:43:33
Postat av: amelia

Det är tråkigt att inte ha någon kamera , min gick sönder för ett tag sen :(

2009-10-13 @ 17:44:18
Postat av: ewelina

tänk inte finns några biljetter kvar då? :O :(

2009-10-14 @ 16:49:58
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0