En helg i sthlm!

Vardags 2009-11-15 22:38:11

Hela helgen har jag varit i stockholm med mamma och syster. Där med den dåliga uppdateringen. Vi har haft det supermysigt!

Fredag: Vi kom till fram till stockholm vid halv tolv. Först så åt vi lunch på en restaurang och sedan gick vi in till stan. Vi gick hela drottninggatan. Det tog flera timmar bara det. Sara och hennes familj var där samtidigt som oss och då gick vi med dem också. Vi fikade lite och tittade i affärer. Jag köpte bara en tröja på Zara. Visar bilder imorgon!
På kvällen vid halv åtta, så for jag mamma och syster till china teatern. Då vi skulle se Hairspray musikalen! Jag hade sett filmen innan och musikalen var verkligen en succé! Man ville bara dansa och sjunga med. Den var verkligen superbra!

Lördag: Vi var på stockholms fotomässa. Jag och syster provade ungefär en miljon olika kameror, från digital kameror till spexade proffs kameror! Gick till olika tält och tittade på deras produkter, tog lite godis och tittade på foton som olika fotografer hade tagit. Vi spenderade hela dagen där. Från tolv tills sex! På kvällen myste vi i hotellrummet. Vi tittade på finalen i körslaget och åt nötter.

Söndag: Vi och mamma for till nacka forum och syster for och träffade en kompis. Jag och mamma gick omkring i Forum ett bra tag. Jag hittade tre tröjor, en halsduk och lacktights. Är riktigt nöjd med mina inköp! Känns skönt med lite nya kläder i garderoben, även fast det var inte alls var nödvändigt. Sen begav vi oss till arlanda och flög hem till Luleå.
En annan sak som klant skallen moa råkade göra var att tappa sin mobil i toalettstolen. Så nu fungerar inte ljudet. Kan använda den ett tag, men sen står det bara "sätt i simkortet", fast det är isatt. Blir så sur att jag kunde vara så klantig. Men jag hoppas att garantin täcker för vattenskada...

Alla bilder från resan kommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: emma

Låter som att du hade riktigt roligt :) Otur det där med mobilen bara, haha :(

2009-11-16 @ 07:20:55
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: jackiboi

det gör den inte , gjorde den inte för mig så :/

2009-11-16 @ 09:32:17
URL: http://facebook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0