Discobrudar!

Vardags 2009-11-21 18:13:37
Många har tjatat att jag ska uppdatera eftersom det var ett tag sedan. Men jag har inget att skriva om. Tycker att det är så tråkigt när jag bra skriver vad jag har gjort på dagarna, det göra alla. Jag vill skriva om något så jag står ut i mängden. Det är svårt, det vet jag. Har noll idéer just nu.

Kan berätta vad jag har gjort på senaste tiden.
- Varit i skolan mest av tiden.
- Pluggat.
- Umgåtts med vänner.
- Suttit vid datorn.
- Lyssnat på musik.
- Städat.
- Varit på disco.
- Johanna har sovit över.
- Växlat pengar.
- Sett på O.C.

Ja, det var i princip allt jag har hunnit med. Jag och Johanna var på disco igår och det var väldigt lyckat. Vi dansade i ungefär tre timmar i sträck, så när vi kom hem var vi verkligen utmattade! Det var mycket folk, bra musik och endel snygga killar, hihi.

Bild från igår!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan.

Ville bara tipsa om att jag just nu har en fototävling i min blogg. Om du kanske är intresserad :)

Ha en bra dag kram.

Om du inte uppskattar reklam, så ber jag självklart om ursäkt:)

2009-11-21 @ 22:54:29
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: ebba

ni e så fina johanna och moa : <33

2009-11-22 @ 14:40:45
URL: http://ebbja.blogg.se/
Postat av: Malin

att blogga för att andra säger åt en att göra det blir aldrig bra sörru;

inspirationen kommer när den kommer :)



svar; jag ger inte upp, aldrig (även om det ibland känns riktigt jävla lockande så vet jag att jag inte tjänar ett skit på det)

tack dock, det värmer :*

och det är lungt; jag borde bli glad att kommentarer som att jag ser pigg, frisk och kry ut men jag kan inte låta bli att se det som ett litet litet misslyckande, trots att det är allt annat än just det.

2009-11-22 @ 20:37:59
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: EWEL

bra med lite uppdatering :D

2009-11-22 @ 21:07:57
Postat av: julia

men gud vad kul med disco! hihi är det någon som har fest, eller är det typ en lokal som någon fixar och det kommer dit massa ungdomar? :P

2009-11-23 @ 19:01:45
URL: http://jjuliae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0