Digital fotoram!

Vardags 2009-11-03 21:44:48
Tjenare!
Har haft en rätt lugn dag idag. Skolan var helt okej, hade redovisning i so. Om franska revolutionen, gick väldigt bra! Efter skolan bjöd pappa mig och Ewelina på middag på en restaurang. Jag tog en jättegod pizza med kyckling, paprika och mozarella ost. När vi hade ätit klart for jag och Ewelina till Oscar och umgick med honom, Ludvig och Jonas.

Mamma kom förbi tidigare idag med ett alla beställingar från jultidningarna. Så imorgon ska jag nog gå och lämna varorna till mina kunder. Tjänade bara 380 kr, men det är alltid något! Fick även tre filmer och en digital fotoram. Den är verkligen tuff!

Här är en bild på ramen, dock inte den bästa.



Kommentarer
Postat av: JOSEFINE WESTMAN

Det är ju bättre än ingenting!! :)

2009-11-04 @ 16:23:46
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0