Guess this means your sorry

Vardags 2009-05-22 03:27:10
Sitter här med de underbara flickorna sara och ewelina. De ska sussa här. Åh, så trevligt vi har haft det hittils. Vi var nyss och sprang utomhus och klockan är tre, höh. Sen har vi ätit popcorn och spelat guitar hero. Nice, nice!

Vid sju tiden på kvällen så gick jag och jennie ut med våra hundar, det var verkligen länge sedan. Det var riktigt trevligt i alla fall. Efter det så umgicks jag med sara. Vi for till 7-eleven och köpte glass. Och alla killar ville oss någonting. Sen cyklade vi och mötte ewe så var vi ute och härjade. Mycket skratt blev det.

Imorgon får jag se vad som händer. Ska kanske dra till stan med sara, annars vet jag inte. Skriver mer imorgon, Godnatt!


twister & magnum temptation - mums!


ser det här ut som en flugsvamp? Enligt sara göre det iaf xD


sara :*

Kommentarer
Postat av: Becca

tack snälla du för din röst!

2009-05-22 @ 12:02:59
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: ebba

sötnosen! :)

2009-05-22 @ 21:07:34
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0