a drop in the ocean

Vänner 2009-05-04 22:34:09
Idag var det skola, vi hade reflektionsdag så började tio och slutade halv ett. Riktigt chill! Efter det var jag med ewelina, vi åt glass och spelade rock band. ORANGE CRUSH YEAH - bara ewe fattar (h) Sen skrattade vi och hade oss. Vi är galna yesyes! På kvällen var jag med jack och marcus. Vi gick till seven eleven och jack köpte den nya glassen som går på reklam som verkade helt god, magnum - temptation. Han tyckte den var god i alla fall. Marcus köpte coola och godis. Sen gick vi hem till mig och tog typ kort och myste på. Pratade om livet, höh. Men ja, vi har alltid trevligt. Sen for de hem och då kollade jag på tv och så. Pussar!


hahaha, jag och marcus. marcus såg bara liiiiite drogad ut x)


marcus stekarN (:


jack höhö. :)

Kommentarer
Postat av: ebba

hähä, fan vilka coolingar! (h) <3

2009-05-05 @ 18:53:51
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: EWE

got my spider... ;)

2009-05-06 @ 22:00:03
URL: http://eweo.blogg.se/
Postat av: eh!?!?!

seven eleven!? vad dillar du om? ofta det finns

2009-05-13 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0