Live your life

Foton 2009-05-19 22:28:28
Har just tittat klart på desperate housewives. Det är helt sjukt bra! Men i dagens avsnitt så dog Edie. Jag tyckte inte att hon skulle dö. I alla fall idag så har jag varit med ewelina. Vi bakade kärleksmums, det blev supergott! Sen hoppade vi lite studsmatta och så. Imorgon ahr vi bara två lektioner och sen är det pontus cupen.  Sen torsdag och fredag är vi lediga. Och snart är det sommarlov! Det är inte alls länge kvar nu. Längtar mycket. Nu ska jag kila till sängen, Godnatt!

Bilder från festen!


johannas present.


girlz.


min och ewes present till johanna, riktigt många paket!


födelsedagbarnet!


studsmattttaa

underbara :*


loveu.

Kommentarer
Postat av: EWE

Riktigt kul daaagggg! :D

Loveu guys<3

2009-05-20 @ 23:10:34
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0