dagens planer och dagens outfit

Dagens outfit 2009-05-27 07:27:39
Godmorgon! Jag vaknade för ungefär en kvart sedan, jag känner mig riktigkt utvilad. Första lektionen vi har är matte och den börjar 8.20. Så har verkligen tid kvar. Var väldigt snabb i morse. Ska bara äta frukost och borsta tänderna så är jag klar. Slutar halv fyra idag, verkligen jäääääättekul. Efter skolan får jag se vad som händer. På torsdag har jag matteprov på hela matteboken, alla kapitel vi har jobbat med din här terminen. Så bäst att plugga. Hoppas det kommer gå bra! Ska börja lägga mig vid tio, halv elva varje dag nu. Då kommer jag att känna mig såhär utvilad. Men nu ska jag gå ner och äte frukost, kram!



dagens outfit:
- vitt linne, jc
- vit, rosa randig tröja, blend
- blåa jeans, bikbok
- armband, present


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0