all eyes on me

Vardags 2009-05-10 18:17:16
Idag har det hänt massa saker. Först så skulle jag och ewelina fara till storheden. Mamma skulle en sväng förbi dollar store innan så vi följde med dit. När vi kom ut till bilden hade något krossat hela bakrutan på bilen. Så vi kunde inte åka hem så kulle massa glas fara in i bilen. Men i framsätet kunde man sitta. Så ewelina ringde sin pappa. Mamma och min lillebror for hem med bilen och jag och ewe stod och väntade på hennes pappa. Då hittade jag en jättecool enkrona i min ficka. Det var en ny enkrona från 2009. Sen var det två killar som var där på dollar store. En av dom kastade godis på mig. Sen började han att prata med oss. Han hette Elias sa han fast vet inte om det var sant. Och hans kompis vågade inte prata med oss, han stod en bit bort, han hette i alla fall robert. Sen kom ewelinas pappa och hämtade oss och vi sa hejdå till Elias. Då for vi till team sportia för det var ingen idé att fara till storheden. Där hittade jag ett par skit snygga skor som jag vill ha! Men dom kostade 700 kr så det var lite dyrt. Efter det var jag med ewelina och johanna, vi spelade galen panna det var kul. Puss på dom som orkade läsa allt. Hugs!






"den underbara sagan om ett land på andra sidan hafvet"
enkornan.

Kommentarer
Postat av: ebba

snygga skor!

har oxå sett sånna :)

taskigt att krossa eran ruta :o

2009-05-10 @ 18:20:04
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: Becka

Kolla in på min frågestund och ställ en fråga med :D

2009-05-10 @ 18:49:08
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: Hahaha, kul att ni tyckte om den! Hade inte ens visat Ewe den innan jag la in den... :c Hehe. ;)



Och ja, bilderna blev ganska kul dom, heheheh! ;)

2009-05-10 @ 19:03:20
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: isabelleburlin

jag sa ju det! chicy har riktigt snygga grejor alltså, synd som du säger att allt är så dyrt :/

2009-05-10 @ 21:52:31
URL: http://isabelleburlin.blogg.se/
Postat av: linnea :)

jag är kär i dom skora fast i rosa ;)

2009-05-11 @ 14:30:17
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: jennnie

Då man bara använder godkända balsam, d.v.s som inte innehåller sulfater alkoholer och silikoner som kan ha tendens att torka ut håret och göra det nött. Man använder inte heller schampoo för att det öppnar upp fjällsiktet så håret blir tort och glanslöst åblabla bla haha !" :)

2009-05-11 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0