2009-05-21

Dagens outfit 2009-05-21 15:31:20
Gud vilket bra väder det är idag! Riktig sommar värme har det varit flera dagar i sträck här uppe i Luleå. Förutom igår då det regnade. Att äta frukost på altanen i solen är livet. Hur skönt som helst! Har också hunnit med att baka kladdkaka. Så snart blir det att fika lite, vet inte om den blev så kladdig. Studsmattan har vi sattit upp för inte så länge sedan. Man for ganska bra träning av att hoppa. Ge förslag på något trick som jag ska lära mig på studsmattan i år? Kan redan framåt volt, hand vålt, rondat och lite små trick. Men jag vill lära med bakåt volt, men vet inte riktigt hur man gör. Så ska testa det senare. Undra om video blogg är något jag ska börja med? Vad tycker ni? Kan kanske vara lite kul att göra det någon gång. Hoppas ni får en bra dag, Pusssar!

Dagens outfit
- Vitt linne, jc
- Svarta shorts, h&m
- Lila leggings, en marknad i london

 

Kommentarer
Postat av: isabelleburlin

ja, den var faktiskt riktigt bra! :)

2009-05-21 @ 15:32:08
URL: http://isabelleburlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0