here, there and everywhere

Vänner 2009-03-15 12:56:57
Jag vaknade klockan kvart i nio idag för vi skulle fara och åka slalom i måttsund. Det var min familj och ebba som for. Det var väldigt roligt. Jag och ebba åkte i skogen typ helatiden och då åkte jag i ett stor hopp och då fastnade skidorna i snön också for jag iväg, hahaha. Vi började asgarva. Sen vid ett skjutsade vi hem ebba och jag for hem och duschade. Sen kom ewelina och johanna hit. Vi gjorde ett tappert försök att bygga korthus. Det gick väl sådär. Ett blev i alla fall lyckat. Vid sex så for jag och min familj till tomas, sussie och manda. Vi åt middag där. Manda är ett år yngre än mig. Vi spelade Wii och så. Sen tittade vi på melodifestivlen. Vi hade en tävling om vem som kunde gissa dom topp tre. Jag gissade på 1. Måns 2. E.M.D och 3. Caroline af ugglas. Inte för att jag ville att caroline skulle komma bland topp tre men jag var helt säkert på att hon skulle göra det. När de olika jurygrupperna hade röstat så trodde jag att måns skulle vinna och jag ville typ att han skulle vinna. OCH LULEÅ GAV EN TOLVA TILL CAROLINE USCH USCH USCH USCH USCH! :o I alla fall så blev de topp tre till slut 1. Malena Ernman - La Voix, 2. Caroline af Ugglas - Snälla, snälla 3. E.M.D - Baby goodbye. Jag tyckte det var helt fel låt som vann, fy! En helt hemsk låt och jag var helt sur igår, hahaha. Jag gissade ju att emd och caroline af ugglas skulle komma i topp tre och det gjorde dom och då vann jag tävlingen och då vann jag en choklad ask och jag som har godis löfta och allt. Det var lite tråkigt :( Haha, sånt e livet. Jag är i alla fall super nöjd med skorna jag köpte, så jag ska behålla dom. Men nu ska jag gå och äta lite. Puss!


                   moa, ewelina & johanna (:

                           korthus.

                      röda ebbas, gula mina.

                               ebbbbaaa (:

Kommentarer
Postat av: ebba

BLÄÄÄÄÄ asså hon som vann SÖÖÖÖÖÖÖG. HON VA SÄÄÄÄÄÄÄÄMST. DAMPPPPPPPPP xd

2009-03-15 @ 14:55:24
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: saga

caroline är ju cool! men låten var inte världens bästa ;)

2009-03-15 @ 16:01:02
URL: http://kajaktjejen.bloggspace.se
Postat av: amandajonsson

haha, det där med att åka i skogen och fastna med skidorna och sedan flyga iväg några meter hände mig också en gång, haha, men kul äre. :)



operalåten, den sög! uusch! ;S

2009-03-15 @ 22:24:33
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0