call me angel

Foton 2009-03-07 13:40:34
Jag är hemma efter två väligt trevliga dygn hos farmor. Mycket mat och mycket läsa. Ja, hos farmor äter man alltid mycket. Vad sägs som att äta hemmagjord palt till frukots? Någon som har gjort det förutom jag, skulle inte tro det. Jag har läst "om jag kunde drömma" första delen i twilight. Har snart läst ut den. Det har gått väldigt snabbt att läsa den eftersom man aldrig vill sluta läsa. Den är underbar och den rekommenderas stark! Men ett tips är att läsa boken innan man ser filmen, annars vet man nästa allt som händer i boken och då är det inte lika spännande. Jag har också kört skoter. Första gången på hela vintern faktiskt. Har längtat efter att få köra. Känna vinden i håret och bara gasa. Det är verkligen livet det! Skidor har jag också åkt. Härligt som bara den. Har åkt varje dag på isen. Med hundarna - Chip och Ronja - i släptåg. Spelat kort har vi också gjort, ♥-7. Jag vann riktigt stort en gång! Annars vann nog olika varje gång. Ska till mamma ikväll, blir väl att titta på melodifestivalen. Måste jobba med so:n nu, men har ingen lust, ska vara klar på tisdag. Så har ett tag kvar, men vill gärna bli klar så snabbt som möjligt. Nu kommer det lite bilder, tog rätt så mycket faktiskt. Njut, pussar!

 


                                                                                                                                       äckelbild på mig.


Kommentarer
Postat av: ebba

mysigt ^^

asfin bakrund du har nu! :)

2009-03-08 @ 11:33:51
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: annabjörkman

underbar bok! :D <3

2009-03-09 @ 22:19:52
URL: http://www.annaburkman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0