slalom

Vardags 2009-03-18 18:43:45
Friluftsdagen var sjukt kul! Vi hittade en ny skogsväg som var helt rolig. Den gick typ runt hela backen fast på baksidan. Jag och johanna åkte med oscar nästan hela tiden. Sen försvann han bara haha. För han ramlade eller något och då åkte jag och johanna iväg, så hittade vi inte honom på jättelänge hahaha. Sen åkte vi med alla från våran klass som var där. När vi åkte i skogen så ramlade jag flera gånger på höften och min skida for av hela tiden. Den var helt cp. Jag tror jag ramlade mer gånger än jag någonsinn har gjort förut. Jag kände mig väldigt klantig, hahahahah! Men nu ska jag kila, ciao!


                                              måttsund.

Kommentarer
Postat av: ebba

hihi, moa goes klantis (h) <3

2009-03-18 @ 19:02:24
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0