the last one standing

Dagens outfit 2009-03-11 20:53:32
Hann aldrig blogga något mer igår. Men det gjorde inte så mycket. Idag hade vi so provet. Vi fick göra ett grupp prov. Det var helt bra! Jag jobbade med ewelina, fred och ludvig. Vi kunde allt. Jag vet inte riktigt hur hon bedömmer proven sen men ja. Sen fick vi tillbaka engelska do & does provet vi hade innan lovet. Gick super bra, hade bara ett fel. Sen såg vi på "Goal". Det är roligt, mycket roligare än att jobba i böcker och sånt. Sen fick vi sluta en kvart tidigare. Jag var med ewelina och johanna efter skolan. Vi gick hem till mig och åt lite och sen lockade dom mitt hår, men det blev inte så lockigt eftersom jag inte har någon locktång. Sen gick jag till mormor och åt middag och tittade på tv och sånt. Sen for jag hem. Bild på dagens outfit kommer här. Pusss!



tunkia jc, trekvartsärmad tröja h&m, halsband ur&penn, jeans bikbok.

Kommentarer
Postat av: ewelinaolsson,

fina kläder

2009-03-11 @ 21:39:37
URL: http://eweo.blogg.se/
Postat av: ebba

snygging, ily! <3

2009-03-11 @ 22:07:36
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0