Leave me alone

Vardags 2009-03-26 19:21:23
Spenderade denna dag med ewelina. Vi skrattade och hade allmänt mysigt. På skolan hade vi hk och då fick vi göra smoothies, gott, gott. Ikväll har jag träning, fys är det. Igår var det våffeldagen och då var jag med saraj och sarap, vi gjorde våfflor. Smarrigt! Har även fått gratis sms, så nu är det bara att smsa. Håller på att jobba med "boken om mig" är nästan klar och man ska lämna in det imorgon. Har matte och fysik läxa också. Åh, jag undrar om jag hinner allt ens! I helgen är det lulebo cup. Ska bli roligt. Jag saknar Jack och Marcus, år och dagar sedan vi umgicks sist. Men nu måste jag gå och byta om. Hadet!


Kommentarer
Postat av: ebba

dt var gott, hihi :)

jag kopierar din bild? (a)

2009-03-26 @ 19:39:40
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0