just pretend you love me

Moa gillar 2009-03-03 13:53:16
Idag vaknade jag och sara vid halv tio, hennes mamma ringde och väckte oss. Jag var helt död! Vi somnade typ vid fem eller något sånt. Men vi somnade om och vaknade elva istället. Klockan tolv for sara hem för hon skulle till piteå. Snart ska jag knalla till mormor, mysigt faktiskt. Vi ska väl fika och sånt. Senare blir det nog att umgås med sara igen. Länge sen jag ver med henne såhär mycket, är glad att vi gör det. Har lust att träna, har tjockat mig med massa chips och dipp i helgen och igår. Så jag känner mig rätt tjock. Fuskigt att sara har gymkort, jag vill också ha det, ska prata med mamma om det. Ska höra med sara om hon har lust att gå ut och gå eller något sånt. Skriver säkert mer sen och dagens låt får ni senare, ni får en bild på underbara håkan, puss!

Btw, jag fixade även saras header igår, ni kan ju kika på den. Klicka här!


håkan  <3

Kommentarer
Postat av: ebba

snygg sara header blev! du är typ bääst på att göra headers ;) <3

2009-03-06 @ 13:21:15
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0