close your eyes, clear your heart

Införskaffat 2009-03-13 23:16:04
Efter skolan så gick jag på stan. Köpte röda converse, efterlängtade kan man säga. Jag köpte också en adidas väska. Behövde verkligen en ny väska. Min var helt nött och ful. När jag kom hem var det bara att byta om så blev det träning. Vi körde lite fys och så. Har väldigt mycket träningsvärk i magen, eftersom jag gjorde väldigt många situps idag och igår. Jag har nyss tittat på valkyria. Den handlar om hitler och andra världskriget. Den var lite för kompliserad för att se på kvällen. För man behövde veta vad som händer helatiden om man missade lite fattade man ingenting. Annars var den faktiskt bra! Imorgon ska jag och ebba till måttsund och åka slalom, det ska bli kul. Hos pappa har jag fått en ny bärbar dator. För vi lämnade in den andra på lagning och då kunde dom inte laga den. Den nya är assnygg, jag dog när jag såg den. Den har inbyggd cam också, hihih. Här kommer lite bilder, jag bjuder på bilden på mig och johanna, jag ser inte fin ut. tjao!

                moa & johanna.


Kommentarer
Postat av: e

fina saker :)

2009-03-13 @ 23:26:22
Postat av: ebba

snygga saker du köpte :) <3

2009-03-14 @ 14:25:08
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: amanda's

höhöh, jag har likadana converse som dig gumman :D<3333

2009-03-14 @ 14:59:08
URL: http://amandaselberg.blogg.se/
Postat av: carro

Vart köpte du adidas väskan?=)

2009-03-15 @ 19:26:52
URL: http://caroliinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0