twilight!

Vardags 2009-06-15 18:20:26
När man vaknar vid tolv så känns dagen mycket kortare. Det känns inte som att klockan redan är sex. Jag har spenderat min timmar med att sitta vid datorn och läsa. Nu har jag kommit lite längre in i boken. Nu börjar den bli bra tycker jag. Ska fortsätta läsa snart. Jag har spelat in en till video där jag sjunger, men det går inte att lägga upp den på youtube.. Det står att det är något fel. Hm, jag undrar vad jag gör för fel.

Jag har inte börjat på den nya headern ännu. Har inte hunnit/orkat. Kommer väl upp någon annan dag. Eller ikväll.
Imorgon efter lunch far jag till johannas stuga. Ska sova där till på torsdag. Det kommer bli super kul! Jag längtar verkligen. Men vädret ser inte ut att bli så lovande. Det visade regn, regn och mera regn.. Tråkigt. En sommar med regn :(

Jag tänkte ha frågestund! Så i nästa inlägg (kommer om några minuter) får ni fråga massor. Kram!


Kommentarer
Postat av: idagabrielsson

Jag är fortfarande på första boken den andra ligger bara och väntar på att bli läst i bokhyllan. Jag får nog ta och läsa klart den första boken:)

2009-06-15 @ 18:51:06
URL: http://idagabriielsson.blogg.se/
Postat av: Sara S :)

jag har läst alla böckerna och dom är super bra, och det är filmen med, och Edward (robert pattinsson) är så snygg! :)

2009-06-15 @ 22:42:18
URL: http://bluberrry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0