Killar eller tjejer?

Moa tycker och tänker 2009-06-03 20:25:51
Det verkar som att det är fler tjejer som bloggar. Jag tycker det är ganska konstigt. Fast tjejer kanske mer tycker om att berätta om tankar och vad som händer i ens liv. På en tjejs blogg hade hon en undersökning vilka som tittade på hennes blogg. Om de var killar eller tjejer. Jag röstade och sen tittade jag på resultatet. 80 % av de som hade kollat var tjejer. Och jag får mest kommentarer av tjejer. Det tycker jag att man ska ändra på! För en av mina bästa vänner har blogg och det är en kille. Vad tycker ni? Tycker ni att det är fler killar eller tjejer som bloggar? Jag tycker definitivt tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0