2009-07-30

Vänner 2009-07-30 17:58:53
Vädret har varit helt underbart idag! Strålande sol. och just nu 21 grader i skuggan. Jag har varit med Johanna och Ida och vi har varit på kalas området. Vi hade skit kul! Vi gick med i olika tävlingar, en var att man skulle sjunga Mekonomens låt och då kunde man vinna en dvd spelare. En annan tävling var att man skulle göra light graffiti och då kunde man vinna en samsung ultra touch. Min bild blev ganska bra. Sen var vi med i RixFm intro och då vann jag en tröja som det stod Jag ♥ Rixfm. Jag råkade få två stycken, så jag gav en till Ida haha. Sen träffade vi olika kändisar och hörde när dom spelade. Riktigt kul! Ikväll kommer det säkert bli ännu roligare. Med ännu mer vänner och karuseller och bra musik!



Ida och hennes grymma cykel!


Johanna.




Jag vann!


Ida på lagerhaus.


Ida, Ludvig, Björn, Johanna. Vi mötte Björn och Ludvig där borta.


Kim.


Janet.


Agnes.


Kim och Janet.


Janet.


Martin Stenmark.


Johanna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka bra bilder du fick på artisterna. den sista bilden var ju kul. johanna höll upp autograferna och så kom ida med ett sånt där annat kort x)

2009-08-01 @ 17:28:16
URL: http://eweo.blogg.se/
Postat av: malin

kim är så bra! <3

jag älskar hans röst och hans låt! :)

2009-08-06 @ 21:22:25
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0