Hemm från stugan!

Vardags 2009-07-28 23:56:08
Kom hem från stugan ikväll istället. Kändes rätt skönt. Vill hellre vara hemme och umgås med mina vänner än att vara där. Nog för att vädret har varit toppen. Jag och Ewelina har haft det dunder skönt! Badat och läst twilight,, pratat och bara myst på. Jag kom hem vid tio och då var jag med Ewelina, Jocke, Johanna, Ida, Ludvig och Oscar. Vi hade kul, förutom att det hände lite läskiga saker. Om ni vill veta vad som hände så läs här! Håller på att fixa en tjejs blogg just nu. Ni får se resultatet sen. Bilderna från stugan kommer om några minuter, pusssar!

Kommentarer
Postat av: emmys

moa ääääär snäll :)

2009-07-28 @ 23:56:52
Postat av: EWE

var inte jag en kompis i din stuga...? :)

2009-07-29 @ 00:10:43
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0