you are like a drug to me

Vardags 2009-01-23 15:34:53
tjao!
orkade aldrig skriva igår, så skriver om både gårdagen och idag.
igår blev det att spendera min eftermiddag med ebba.
vi gick ut med chip, pratade, datan och så.
sen när hon får hem åt jag och sen blev det träning.
våran tränare kunde inte komma, så min pappa fick träna oss i stället.
var faktiskt en jättekul träning!
idag har jag bara hunnit vara på skolan.
känns väldigt skönt med helg nu.
jag fick sluta 13.30 idag, för jag skulle till sjukgymnasten.
egentligen slutade vi 15.10, hihi.
fick ett tränings program med 3 övningar som jag ska göra varje morgon.
hoppas det kommer gå bra.
hon sa i alla fall att min hållning hade blivit mycket bättre.
och det är alltid ett steg på vägen.
efter jag hade varit där gick jag ut med chip.
mitt nya nyårslöfte går superbra!
det var väldigt skönt väder, så vi gick ganska länge.
senare ska jag på träning och sen på plannja.
kommer säkert vara trött ikv, men jag klarar mig nog.
ska äta något nu, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0