running out of time

Vardags 2009-01-20 21:44:32
jag är egentligen inte på blogg humör just nu, men jag skriver ändå.
frågar alla möjliga om dom vet hur man får in headern på bloggen, men ingen vet.
får väl vänta några dagar till då.
det här har i alla fall hänt under dagen.
efter skolan var jag med sara och ewe, vi sjöng singstar, kulkul.
sen var det träning, ingen tränare, men gick helt okej ändå.
blir less på att våran tränare aldrig kommer.
snart får vi väl en ny, har bytt säkert sju gånger nu.
när jag kom hem duschade jag och sen tittade jag på top model.
jag tyckte inte Isis skulle åka, för jag gillade henne, hihi.
imorgon på skolan har vi två vanliga lektioner och sen har vi musik elevensvla halvdag, så jag går till halv fyra ungefär.
hoppas det kommer bli kul.
ska börja gå ut med hunden varje dag efter skolan nu, när jag är hos pappa dvs.
det ska bli ett till av mina nyårs löften, haha.
men nu ska jag borsta tänderna.
pusssen!

Kommentarer
Postat av: ebba

fin blogg :)

2009-01-21 @ 17:03:49
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: iiidagabrielsson

Bra nyårslöfte;)<333

2009-01-21 @ 19:52:04
URL: http://iiidagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0