movie night!

Filmer 2009-01-18 15:02:23
hejhopp!
jag funderar på att byta tillbaka till blogg.se.
men jag är inte säker.
kankse bloggar lite här och var.
har för tillfället tre olika bloggar.
devote: twominutes.devote.se
blogspot: moathorneus.blogspot.com 
blogg: jagharenrosacykel.blogg.se
jag vet inte rikigt vilken jag ska välja.
men nu ska jag skriva om dagen.
igår så var jag med ewelina och ida, vi tittade på film.
vi såg: twilight - helt underbar film alltså, men blir helt kär i den!
låt den rätte komma in - bra film, inte bäst, men okej, plus att jag var med i den hihi :)
sen for ida hem och jag och ewe såg: good luck chuck.
vi hann inte se klart filmen, jag blev så trött.
ewe sov över hos mig och idag så åkte vi på stars träningen.
det var välidgt kul!
ska fortsätta gå i det.
ska snart äta lite och sen ska jag nog ta en promenix till mamma och fika.
min låtsas pappa fyller år.
så ska jag hämta lite saker också.
hadet! / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0