it don't matter if you're black or white

Vardags 2009-01-28 20:54:41

Hallåj, jag känner mig inte på skriv humör, men jag vill ändå skriva långt. Jag vet inte riktigt hur det går ihop, men vi får se hur det blir. Har precis kommit hem från ewelina, hade det riktigt trevligt där. Gick dit efter skolan, slutade vid halv fyra. Sen åt jag middag där, kyckling och nudlar, mums! Efter det spelade vi Kp-spelet, var ganska enformigt och rätt trist. Tar nog minst ett år att köra klart det, haha. Gick hem vid sju. Promenerade förbi mamma för att hämta min bollpump, jag köpte nämligen en ny basketboll igår. Den hade premiär igår också, hade träning på kvällen. Jag och pappa sa till laget att vi hade en överraskning på träningen och överraskningen var att en jättebra tränare som har tränat lanslag och sånt skulle komma och träna oss. Blev välidgt lyckat! Han hade ganska högt tempo på träningen, men det var bara kul. När jag kom hem från Ewelina gjorde jag matteläxan, hade bara tre tal så det var lugnt. Har även so läxa till imorgon, kan ingenting! Vi ska ha läxförhör och man måste läsa FEMTIO sidor :'o. Jag orkar verkligen inte so, det går skitdåligt för mig i det. Plus att det är jättetråkigt och jag är less på det. Men jag får väl ta och läsa igenom lite senare. För just nu kollar jag på top model. Dom gör en cover girl reklam video nu, det är roligast att kolla när dom gör det. Jag tycker Analeigh är bäst! Egentligen behöver jag gå ut med chip, men jag måste plugga också så jag vet inte om jag hinner idag, bad Mimmi göra det men hon brydde sig inte. Får se om jag orkar gå ut med honom, men skolan går ju före det. Har inte fotat något så jag har inga bilder att lägga ut. Har inget att fota just nu. Men nu har top model slutat så jag ska börja plugga lite so.
Hadet!                                                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: lina

Dissaru mina ögonbryn? ;) haha pöss

2009-01-30 @ 15:27:44
URL: http://linathimgren.blogg.se/
Postat av: lina, igen.

eller, oj! Du kanske menar min kritisering av 13 åringar? haha skönt att ha någon på min sida ;)

2009-01-30 @ 15:30:02
URL: http://linathimgren.blogg.se/
Postat av: lina

haha, knas :> Men fyra är grymt!

2009-01-30 @ 16:11:17
URL: http://linathimgren.blogg.se/
Postat av: emmy

han tränar oss alltid, hih :) <33 pussötnso

2009-01-31 @ 13:43:47
URL: http://emmylindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0